Sekretäriteenus
Sekretäriteenus sisaldab kõike igapäevaseid sekretäritöö toiminguid:
– Dokumentide korrastamine ja süstematiseerimine
– Dokumendinäidiste, blankettide ja põhjade koostamine
– Ametikirjade koostamine
– Vajadusel müügiarvete koostamine
– E-kirjadele vastamine ja suunamine
– Telefonile vastamine (mobiiltelefonile suunatud kõnele vastamine) ja teate vastuvõtmine ning edastamine
– Bürootarvete tellimine
– Büroo heaolu eest vastutamine ja vajadusel suhtlemine koristusfirmaga ja teiste vajalike organisatsioonidega
– Väiksemate ettevõtte siseste ürituste korraldamine (nt sünnipäevade korraldamine)
Sekretäriteenus on väga mugav ning sobib väiksematele ja keskmise suurusega ettevõtetele. Hoiab kokku väärtuslikku tööaega kuna pole vaja ise enam tegeleda väikeste igapäevaste toimingutega kontoris nagu näiteks kasvõi kohvi tellimine.
Teenuse hind kujuneb vastavalt mahule. Selle lepime kokku peale vestlust, kus selgitame esmalt välja Sinu ettevõtte täpsed vajadused ning nõudmised.